Woolworths Group TeamSpace: Ostateczne rozwiązanie dla zadań HR i administracyjnych.
Woolworths Group TeamSpace to aplikacja oparta na systemie Android, która ma na celu pomóc członkom zespołu Woolworths Group w zarządzaniu zadaniami związanymi z HR i administracją. Opracowana przez My Salesforce LLC, ta pełna wersja aplikacji jest zaliczana do kategorii Biznes i Produktywność.
Dzięki TeamSpace, członkowie zespołu mogą być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami, alertami i wydarzeniami dostosowanymi do ich zainteresowań. Ta aplikacja umożliwia użytkownikom zarządzanie wszystkimi zadaniami i zatwierdzeniami w jednym miejscu, ułatwiając śledzenie ich pracy. Dodatkowo, TeamSpace posiada funkcję o nazwie Chatter, która umożliwia członkom zespołu współpracę między sobą.
Jedną z najlepszych funkcji tej aplikacji jest możliwość uczestnictwa w kursach szkoleniowych opracowanych na platformie MyTrailhead, co może pomóc użytkownikom w podnoszeniu swoich umiejętności. Należy jednak zauważyć, że tylko obecni członkowie zespołu biura wsparcia Woolworths Group mogą korzystać z tej aplikacji. Ogólnie rzecz biorąc, Woolworths Group TeamSpace to aplikacja, którą muszą mieć członkowie zespołu Woolworths Group, którzy chcą usprawnić swoje zadania związane z HR i administracją.